Organizacija nastave za JU OŠ "TREŠTENICA"

 

Slika

1.1. Raspored časova:

  • Definiranje rasporeda časova na temelju školskog kurikuluma i smjernica Ministarstva obrazovanja.
  • Prilagodba rasporeda zahtjevima nastavnog kadra i dostupnosti učionica i laboratorija.
  • Redovito ažuriranje rasporeda i obavještavanje učitelja, učenika i roditelja o eventualnim promjenama.

1.2. Izbor nastavnih materijala i udžbenika:

  • Analiza i evaluacija dostupnih nastavnih materijala i udžbenika za svaki predmet.
  • Suradnja s nastavnicima i stručnim suradnicima pri odabiru najprikladnijih materijala.
  • Osiguravanje dostupnosti materijala za sve učenike, uključujući digitalne resurse i online platforme.

1.3. Organizacija nastavnih aktivnosti:

  • Planiranje i provođenje različitih nastavnih aktivnosti, kao što su predavanja, radionice, laboratorijske vježbe i terenske posjete.
  • Koordinacija s vanjskim stručnjacima i gostujućim predavačima za obogaćivanje nastave.
  • Praćenje napretka učenika i pružanje povratnih informacija o njihovom radu.

V ORGANIZACIJA RADA

 

 

Raspored smjena:

Škola

Broj smjena

Odjeljenja

Centralna škola uTreštenici

1

Sva odjeljenja centralne škole

Područna škola u Tulovićima

1

Sva odjeljenja područne škole

 

 

 

RASPORED ZVONJENJA

Čas

I smjena

0.čas

730 - 815

1.čas

815 – 900

2.čas

905 – 950

3.čas

1005 – 1050

4.čas

1055 – 1140

5.čas

1145 – 1230

6.čas

1235 – 1320

7.čas

1325 - 1410

 


Praćenje napretka učenika i evaluacija nastave

Podnaslov

Slika

2.1. Sustav praćenja učenika:

  • Uspostava sustava za praćenje napretka učenika putem ocjenjivanja, testiranja i izrade portfelja.
  • Redovita evaluacija i provjera usvojenosti nastavnog gradiva.
  • Praćenje prisustva učenika na nastavi i pružanje podrške onima koji imaju poteškoća.

2.2. Evaluacija nastave:

  • Provjera kvalitete nastave putem anonimnih upitnika za učenike, roditelje i nastavnike.
  • Organizacija pedagoških konferencija i sastanaka s ciljem razmjene iskustava i poboljšanja nastavnog procesa.
  • Praćenje rezultata ispita i uspješnosti učenika kako bi se identificirale snage i slabosti u nastavnom planu i programu.

2.3. Individualizacija pristupa:

  • Identifikacija učenika s posebnim potrebama i pružanje dodatne podrške.
  • Razvoj individualnih planova rada za učenike s poteškoćama kako bi se osiguralo da dobiju adekvatnu podršku i resurse.
  • Suradnja s stručnim suradnicima, pedagozima i psiholozima kako bi se osigurala optimalna podrška svakom učeniku.

2.4. Praćenje profesionalnog razvoja nastavnika:

  • Organizacija stručnih usavršavanja i radionica za nastavnike radi unapređenja njihovih pedagoških vještina.
  • Poticanje nastavnika na sudjelovanje u konferencijama, seminarima i drugim oblicima stručnog usavršavanja.
  • Praćenje profesionalnog razvoja nastavnika i pružanje podrške u razvoju novih metoda podučavanja i primjene inovativnih tehnologija.

2.5. Suradnja s roditeljima:

  • Redovita komunikacija s roditeljima o napretku učenika i aktivnostima u školi.
  • Organizacija roditeljskih sastanaka i individualnih konzultacija kako bi se razmotrili individualni potrebama učenika.
  • Podrška roditeljima u pružanju podrške učenju kod kuće i sudjelovanju u školskim aktivnostima.

2.6. Praćenje i primjena povratnih informacija:

  • Analiza povratnih informacija dobivenih od učenika, roditelja i nastavnika kako bi se identificirale potrebe za poboljšanjem nastavnog procesa.
  • Implementacija promjena temeljenih na povratnim informacijama s ciljem kontinuiranog unaprjeđena
 
0 0
© 2024 trestenica.skolatk.edu.ba. Napravljeno sa mojWeb 2.10.5 | LEFTOR